09:29

Zmiany po raz kolejny

1
Dzisiaj trochę o kolejnych zmianach na obu blogach - najpierw ta najbardziej widoczna, w końcu dodałam Like box Facebook, nie tylko ikonkę odsyłającą na profil. W ten sposób zdałam sobie do końca sprawę z ogromnej dysproporcji w rozwoju poszczególnych kanałów. Np. na Instagramie mam ponad 1000 obserwujących, natomiast na Facebooku 4 polubienia... Zaniedbanie widać gołym okiem. Czas coś z tym zrobić i to bardziej skutecznie niż przy ostatnich próbach. Like box na blogu to pierwszy krok.

Inne zmiany na blogach: tak wielkich jak nowe szablony na pewno nie będzie, obecne sprawdzają się w 100%. Pewnie dodam jeszcze kilka gadgetów, myślę o box-ach Instagrama i Twittera oraz paru innych drobiazgach. Nieco mniej zauważalna będzie "naprawa" starych postów: uzupełnienie brakujących tagów, naprawienie braków w formatowaniu które stały się widoczne po zmianie szablonów. Zajmie to sporo czasu, ale zwłaszcza na RFP gdzie podlinkowuję stare posty jest bardzo potrzebne.

Ostatnia rzecz dotycząca tylko TDz: kolejna część cyklu o ekologicznej ochronie roślin na razie się nie pojawi, chcąc napisać ten post tak, jak sobie zaplanowałam okazało się, że będzie miał ogromne rozmiary... Nie porzucam serii, po prostu odkładam pisanie na jesień i zimę, gdy będę mieć więcej czasu. Zamiast niej pojawi się encyklopedia roślin którą planowałam zacząć dopiero po zakończeniu kalendarium, pierwszy post już jest gotowy. Samo kalendarium będę publikować bez zmian, pod koniec każdego miesiąca aż do listopada, kiedy powstanie ostatnia, grudniowa część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Truskawkowa działka , Blogger