11:26

Wszystko rośnie

1 Było kwitnąco, teraz czas na to, co rośnie. A rośnie sporo, niestety w dużej części chwasty. Z warzyw w tym roku najlepiej udała się sałata - wysiałam ją trochę za gęsto, część przepikowałam, część wyrywam i robię z niej sałatki:) Na zdjęciu poniżej jedna z dwóch starych czerwonych porzeczek, ta większa. Wczesną wiosną przycięłam obie, później odchwaściłam i nawiozłam. Nagrodą jest zdecydowanie więcej owoców niż w zeszłym roku. 2 Hosty mają się świetnie, wszystkie ładnie podrosły. Miniaturowa na zdjęciu poniżej ma zamiar kwitnąć, te większe pewnie też zakwitną, ale nieco później. 3 4 Coś wyrasta... nie jestem pewna, co: albo liatra kłosowa, albo trytoma. W tym miejscu rok temu sadziłam przecenione byliny, jednak nic się nie pojawiło. A teraz niespodzianka. Ciekawe czy roślina zakwitnie w tym roku? 5 Goździki brodate wyrosły na prawdziwy busz... Nie myślałam, że mogą osiągnąć aż takie rozmiary! Ale przynajmniej mają sporo pączków, zapowiada się więc ładne kwitnienie. 6 Rozchodnik który fotografowałam wczesną wiosną również w pączkach: 7Na koniec potwierdzenie - krzew przy płocie to na 100% wierzba iwa, kształt liści się zgadza: 8 9

2 komentarze:

Copyright © 2016 Truskawkowa działka , Blogger