10:58

Czas wysiewów

1 Witam po przerwie - kto czyta również mojego drugiego bloga ten wie, że dopadła mnie grypa, a potem święta wielkanocne. Nawet gdybym mogła jechać na działkę, pogoda przez ostatnie 2 tygodnie nie dopisywała, było i nadal jest chłodno i deszczowo. Całe szczęście nie było przymrozków, ani opadów śniegu, tylko raz pojawił się zmarznięty deszcz. Dzisiaj mam więc dla Was zdjęcia z przedostatniej wizyty, zrobione zaraz po pierwszych wysiewach warzyw i kwiatów. 2 Na początek kilka kwitnących widoków wypatrzonych po drodze: dereń (z gościem) i żonkile pod domkiem sąsiadów. Poniżej już efekty całodziennej pracy - kawałek ziemi oczyszczony w poprzednim sezonie, zagrabiony, jeszcze raz oczyszczony, obsiany, podlany i przykryty agrowłókniną. Tego dnia wysiałam buraka ćwikłowego, rzodkiewkę, sałatę na cięte listki,sałatę masłową wczesną, szczypiorek, nagietki pełne i miłka letniego. W innym miejscu wysiałam również biały groszek pachnący.3 4 5 Mech po stornie sąsiadów w promieniach nisko stojącego słońca - roślinka wydawała się świecić własnym, wewnętrznym blaskiem. Ten na murku mi nie przeszkadza, ale pojawiający się na rabatach tępię, za szybko zarasta rośliny. 6 Wierzba kwitła w najlepsze... To już ostatnie jej zdjęcia w tym roku, więcej nie będę was nią zamęczać. Kiedy pogoda się poprawi i w końcu dotrę na działkę muszę trochę ją przyciąć, większość pędów jest już bardzo stara. Kolejnym zadaniem będzie wycięcie odrostów koło kompostownika, jedna wierzba w zupełności wystarczy! 7 8 9 10

2 komentarze:

  1. Piękne wiosenne zdjęcia! Ostatnio niestety wiosna była deszczowa i zimna, ale nadal piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda, jest chłodno i deszczowo, wszystko rozkwita dużo wolniej

      Usuń

Copyright © 2016 Truskawkowa działka , Blogger