09:48

Czas na zmiany cz.2

1  Tym razem zmiany dużo mniejsze niż poprzednie, za to będzie trochę zapowiedzi. Jak zauważyłam, posty na temat teorii ogrodnictwa cieszą się bardzo dużą popularnością, najbardziej Allelopatia, zaraz potem cykl Kalendarz ogrodniczy. Obok zwykłych wpisów o historii Truskawkowej Działki nadal będę publikować takie artykuły, dodałam górne menu aby łatwiej było je znaleźć. Na razie tylko dwie kategorie, z czasem pojawi się ich więcej.
  Czego można się spodziewać? Jutro opublikuję terminarz siewu warzyw, jest już gotowy i bardzo na czasie. Skończoną mam również pierwszą część serii o ekologicznej ochronie roślin, temat dużo bardziej obszerny, niż się spodziewałam. Na pewno powstaną również terminarze siewu kwiatów i ziół, na razie nie zaczęłam jednak nad nimi pracy. W planach jest również temat nawożenia roślin, płodozmian w warzywniku, kompostownik i kompostowanie oraz nawadnianie roślin. Po opracowaniu tych podstawowych tematów, przejdę do bardziej szczegółowych oraz sezonowych, takich jak przygotowanie roślin do zimy i bielenie drzew. Po zakończeniu pisania (niekoniecznie publikacji) kalendarza zacznę dwie encyklopedie: roślin ogrodowych i doniczkowych. Nie umiem określić dokładnie ram czasowych, kiedy która treść pojawi się na blogu, opracowanie każdego tematu jest dość czasochłonne.
  Ktoś mógłby zapytać: po co kolejny raz przerabiać treści, które są praktycznie na każdym portalu ogrodniczym? Po to, by zgromadzić bardziej dokładną wiedzę. Artykuły które czytałam są zbyt ogólne, lub po prostu mają niewygodną formę. Zaczynając pisać kalendarz ogrodniczy, postawiłam sobie za cel tworzenie jak najbardziej dokładnych opracowań, do których można wracać w miarę potrzeby i łatwo w nich wyszukać potrzebne informacje. Z tego powodu takie posty nie będą się pojawiać na blogu co chwilę, ale lepiej zrobić coś raz, a dobrze, niż potem poprawiać.

2 komentarze:

  1. To bardzo dobry pomysł, wielu rzeczy mimo wszystko ciężko wyszukać w internecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, część materiału do tych postów mam z gazet, część z książek, a czasem znajduję najwięcej w internecie - różnie, przy różnych zagadnieniach

      Usuń

Copyright © 2016 Truskawkowa działka , Blogger