10:22

Zielone różności

1 W pełni lata na działce niewiele się działo - kwitły nagietki i aksamitki, którymi regularnie zamęczałam czytających bloga, owoce na drzewach dojrzewały, chwasty za bardzo nie chciały rosnąć przez brak wody i iście afrykańskie temperatury... Z braku innych tematów, zabrałam się za uwiecznianie wszelkich zieloności. Na pierwszym zdjęciu jeden z bardzo wielu ogórkowych gości, niestety, większość z nich ukrywała się skrzętnie pod wielkimi liśćmi. Ten postanowił zapozować - pozwolił na jedno zdjęcie, a potem zwiał w poszukiwaniu cienia. 2 Kilka z roślin które znalazłam na działce: na zdjęciu powyżej samosiejki łubinu, który mają tu praktycznie wszyscy. Na dwóch kolejnych zdjęciach niezidentyfikowane rośliny, prawdopodobnie przegapiłam ich kwitnienie. Mam nadzieję że w tym roku ustalę ich nazwy. 3 4 Wszędobylska rogownica, trudno stwierdzić, czy przywędrowała od sąsiada, czy została specjalnie posadzona. Roślinka korzysta z faktu, że jest niższa niż trawa i nie cierpi podczas koszenia, ma dobrą okazję by się rozrosnąć. Na ostatnim zdjęciu pióropusznik strusi, chyba najpopularniejsza paproć w polskich ogrodach. Koniecznie muszę przenieść ją do cienia, nie mam pojęcia jak dotąd radziła sobie w pełnym słońcu... 5 6

2 komentarze:

  1. Zamarzyło mi się teraz lato.. Lubię takie klimatyczne fotki, bo wg mnie rośliny tego typu na zdjęciach mają naprawdę specyficzny klimat.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Truskawkowa działka , Blogger